'הבית היהודי' נגד יעלון: "הוא נלחם יותר בציונות הדתית מאשר בטרור"

דוד לזר No Comments on 'הבית היהודי' נגד יעלון: "הוא נלחם יותר בציונות הדתית מאשר בטרור"
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הביקורת נגד חוקרי השב"כ בעקבות רצח המשפחה הפלסטינית בכפר דומא – מגיעה היום לפתחו של שר הביטחון בוגי יעלון.

בראיון לערוץ 2 גיבה יעלון את השב"כ ואמר כי "אני מעריך שלא ייארך הזמן עד שנראה כתבי אישום נגד הרוצחים, לצערנו הטרוריסטים היהודים", לדבריו, "האירוע חמור ביותר, אנחנו מדברים על כך מההתחלה, ולכן נקטנו בצעדים דרקוניים, קודם כל – כדי למנוע את הפיגוע הבא".

יעלון שלח ביקורת על חברי הכנסת של 'הבית היהודי' שתמכו בביקורת נגד השב"כ, "הייתי נזהר מלהטיל כתם על כל ההיישבות והציונות הדתית, אבל בהחלט מישהו צריך לעשות חשבון נפש, כשממצמצים בשאלה של שלטון החוק, מבנייה בלתי חוקית דרך התקפות עליי, למשל, כולל של שרים וחברי כנסת, ועד הרמת קול או יד על בית המשפט העליון – אז צעירים בני תשחורת שאצלם הדברים הם שחור ולבן מבינים שאולי זה בסדר לזרוק אבנים ושקיות שתן על שוטרים וחיילים, ולנקב צמיגי משטרה".

כמו"כ הוא התייחס בדבריו גם לסרטון החתונה שבו נראים בני נוער מניפים נשק ואת תמונת התינוק שנספה בדומא כשהיא דקורה בסכין – ואמר כי "יש פה עניין חינוכי, לא רק אכיפתי, כי יש פה בעיה קשה ביותר", הוא אמר על התיעוד, לדבריו, "מה שמשתקף בחתונה רחוק מן היהדות, הוא לא יהודי".

ממפלגת הבית היהודי נמסר בתגובה לדברי השר יעלון כי "מוטב שיפסיק להסית ויתמקד בהשבת הביטחון לאזרחי ישראל". עוד טענו במפלגה כי השר נלחם יותר במחנה הלאומי ובציונות הדתית מאשר בטרור.



0 תגובות